دسته‌بندی نشده

بهترین طرح جدید فرش کدام است

بهترین طرح جدید فرش

بهترین طرح جدید فرش کدام است

1. طرح “وینتیج”


از طرف دیگر، با تمرکز بر جزئیات کوچک در طرح، می‌توان نوآوری و دقت بیشتری را در فرش “وینتیج” مشاهده کرد.

2. طرح “افشان”

طرح “افشان” یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که دوست دارند با یک طرح ساده و خارج از زمینه، خانه خود را تزئین کنند. در این طرح، از خطوط نازک و شکیل و با شکوهی استفاده می‌شود که سبب ظاهری بی‌نظیر و زیبایی در فرش های “افشان” می‌شود.

3. طرح “یلدا”

طرح “یلدا” یکی از پر انرژی ترین و شادی بخش‌ترین طرح‌های فرش است که می‌تواند برای تزئینات هر اتاقی مورد استفاده قرار بگیرد. این طرح شامل تصاویر زیبایی از دریا، و گلهای افشان برجسته دیگر است که باعث آرامش خاطر و روحیه افزاییدن در اتاق های خانه می‌شود.

4. طرح “ویکتوریا”

طرح “ویکتوریا” با الهام از طرح های مدرن و ابعاد هنری، در طراحی فرش ها،زیبایی قابل توجهی به ارمغان می‌آورد. دایره های این مجموعه برای تزیین بهینه و زیبا انتخاب شده اند و طرح مطلوبی به صورت نامتناهی برای استفاده در طراحی فرش ها فراهم می‌کنند.

5. طرح “باغ گل”

طرح “باغ گل” یکی از پرطرفدار ترین طرح های فرش است که به صورت دایره هایی کوچک، تشکیل داده شده است. این طرح به رنگ های گوناگون مطابق سلیقه هر فرد، تولید شده و در تزیین خانه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر مزایای این طرح، این است که با توجه به شکل دایره های کوچک، فرش های شلوغ و پرهزینه را به وجود نمی‌آورند.

برای دیدن طرحهای بسایر جدید از طریق همین سایت الوفرش یا از طریق حضوری به ادرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *